Forum sur la provence, l'astrologie et divertissement, forum voyance, webcam, forum télévision sur internet, les web tv, tourisme, cuisine, gastronomie, forum webmaster

FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres 
 S'enregistrerS'enregistrer   ProfilProfil  ConnexionConnexion 
Marseille - Provence - Côte d'Azur - Aix en Provence - Luberon  Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés 
sidorna - jag fann

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.as-tu-vu.com Index du Forum -> Forum Marseille
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

MessagePosté le: Mer Jan 09, 2019 9:53 am    Sujet du message: sidorna - jag fann Répondre en citant

Snabb post f?r att varna dig om att Saucony Kinvara TR-sp?rskoen ?r tillg?nglig p? Running Warehouse. Den mycket f?rv?ntade Kinvara TR ?r en l?ttv?gssp?rsko (8,9oz) med 3mm droppe fr?n h?l till framfoot (18mm h?l, 15mm framfod). F?r dem som, som jag, ?r stora fans av Kinvara v?gskon, blir det v?ldigt intressant att se hur sp?rversionen staplar upp. Jag tror p? att vara brutalt ?rlig n?r jag skriver recensioner, och denna recension ?r ett bra exempel. Jag har haft Adidas Adapts sedan tidigt i ?r, men kommer ?ppet att erk?nna att jag inte har k?rt mycket i www.islwynanglers.co.uk dem. Min anledning ?r en ganska dum en, men det ?r en som jag tror kommer att orsaka mycket problem f?r den h?r skon: det ?r verkligen fult. Faktum ?r att jag sprang i dem ig?r s? att jag ?tminstone kunde ge n?gra kommentarer om passform och k?nsla p? spr?ng, och innan jag l?mnade huset s?g min fru mig och fr?gade vad det var p? mina f?tter. Hon sa att de s?g ut som superhj?lteskor (hon sa ocks? att Saucony Hattoris s?g ut som Nike Air Pegasus 89 Mujer f?ngelseb?tar - hon h?ller det riktigt!). Jag m?ste erk?nna att hon har r?tt ihop dem med n?gra bl?a tights och jag skulle kunna k?mpa f?r kriminalitet p? nolltid! Det andra stora problemet ?r att andra som har sett Adapts har kommenterat att de ser ut som vattenskor. Och ja, det g?r de. $ 90 vatten skor att vara exakt. Jag tror att adidas kommer att ha en mycket sv?r tid att hitta en marknad f?r dessa skor av Nike Air Max 95 Womens dessa tv? anledningar: estetik ?r ett problem (?tminstone l?gga n?gra vita adidas-band p? dem!) Och de ser ut som skor du kan k?pa f?r 5 dollar p? m?l. Nu vet jag massor av m?nniskor som kunde bry sig mindre hur Nike Air Vapormax Womens deras skor ser ut (jag tycker om en mer traditionell sko), s? jag tycker att det ?r motiverat att g?ra n?gra kommentarer om hur dessa skor k?nner. Den stretchiga ?vre delen av Adapt ?r faktiskt ganska cool. Det k?nns som Adidas ZX 750 Dames om de materialkompressionshortsarna ?r gjorda av, och det har PU-?verlagringar som ?r placerade f?r att m?jligg?ra str?ckning i vissa omr?den mer ?n andra. En nackdel med materialet och den ?vre formens passform ?r dock att skoen g?r ganska varm (?ven om det regnade h?rt n?r jag sprang i dem ig?r och st?nkte genom p?lar k?ndes bra!). Skon ?r rimligt fotformad (verkar som en konstig sak att s?ga om en sko), men den str?ckta ?vre komprimerar min lilla t?n lite. Den b?sta delen om adidas Adapt ?r s?len. Det ?r inte en barfota stil s?l, och ?r faktiskt ganska bra kudde. Det finns gummi p? alla r?tt st?llen f?r en framf?dare, www.adeninavarra.es s? jag f?rv?ntar mig att ens h?llbarhet kommer att bli ganska bra. Sj?len k?nns faktiskt som om den ?r b?jd s? att mittpunkten p? framfoten sitter lite l?gre ?n medial- och sidokanterna, f?rmodligen p? grund av att Adidas ZX Flux Femme ?vre str?ckan str?cker sig lite p? sidorna - jag fann det faktiskt att det k?nde mig riktigt bra n?r framfoten k?r i dem - till?ts f?r en fin lateral till medial roll som den enda komprimerade (anm?rkning: den U-formiga sulan i sidoprofilen beror ocks? p? att den ?vre str?ckan ?kar upp i h?l och t? - det plattas n?r du s?tter din fot i den). Enan ?r mycket flexibel och k?nde mig v?ldigt bekv?m p? sp?ret. Nu ?r det stora problemet att ?ven om de m?r bra p? spr?ng, skulle jag inte k?pa den h?r skon sj?lv. Jag kunde helt enkelt inte mage betala 90 kronor f?r det som ser ut och k?nns som en h?gkvalitativ vattensocka. N?r jag f?rst fick dem visste jag inte om de tv? andra skorna i den naturliga l?pbanan i adidas, och jag ?r glad att se att Gazelle beh?ller m?nga av de funktioner jag tycker om Adapten, och f?rb?ttrar v?ldigt mycket p? Nike Air Max 270 Dames estetiken. Jag ser v?ldigt mycket fram emot att prova den d?r skon.
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.as-tu-vu.com Index du Forum -> Forum Marseille Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  
Vous pouvez poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous pouvez répondre aux sujets dans ce forum