Forum sur la provence, l'astrologie et divertissement, forum voyance, webcam, forum télévision sur internet, les web tv, tourisme, cuisine, gastronomie, forum webmaster

FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres 
 S'enregistrerS'enregistrer   ProfilProfil  ConnexionConnexion 
Marseille - Provence - Côte d'Azur - Aix en Provence - Luberon  Se connecter pour vrifier ses messages privsSe connecter pour vrifier ses messages privs 
ningspass som var planerad

Poster un nouveau sujet   Rpondre au sujet    www.as-tu-vu.com Index du Forum -> Forum Marseille
Voir le sujet prcdent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

MessagePost le: Sam Jan 26, 2019 4:49 am    Sujet du message: ningspass som var planerad Rpondre en citant

F?r n?gra veckor sedan fick jag ett e-postmeddelande fr?n en l?sare som heter Adam Krueger och fr?gade mig om det var m?jligt att en enkel byte av skor fr?n en stabilitetssko till Nike Air Max 2017 Femme en neutral tr?nare Nike Dunk SB Low Donne v?sentligen kunde bota en ganska l?ngsiktig kamp med iliotibialbandsyndrom n?stan ?ver natten. Detta hade varit Adams erfarenhet, och han undrade om jag n?gonsin h?rt talas om en s?dan sak tidigare. Mitt omedelbara svar var en rungande ja. Nike Air Vapormax Femme Varf?r? F?r i mitt eget liv har jag upplevt att jag har haft sm?rta i ITB bara tv? g?nger, och i b?da fallen l?stes sm?rtan ovanf?r mitt kn? n?stan omedelbart, antingen med skiftbyte eller med ?ndringar i skodon som orsakar problemet (du kan l?sa om min erfarenhet med sistn?mnden h?r). Nu s?ger jag inte att byte av skor ?r en s?ker eldningsbehandling f?r ITBS - jag tvivlar mycket p? att det ?r men med min erfarenhet ?r det en faktor att ?verv?ga (tillsammans med saker som h?ftstyrka, asymmetrier, etc.). Men jag var fascinerad av likheten mellan Adams erfarenhet och min egen, s? jag Nike Air Max Tavas Femme fr?gade om Adidas Ultra Boost Damskie han skulle vara villig att skriva upp sin erfarenhet f?r mig s? att jag kunde dela h?r p? Runblogger. Om du har varit en l?pare f?r ett nummer av ?r, ?r det troligt att du har lider av n?gon typ av l?pande skada. Bland de vanligaste av l?pande skador ?r Iliotibial (IT) Band syndrom. Det kan h?nda f?r n?gra olika orsaker, inklusive: d?lig k?rform, ?vertr?ning, springa f?r m?nga kullar och om och om igen. N?r det g?ller skador kan ITBS vara en av de mest frustrerande eftersom det kan ta var som helst fr?n n?gra dagar till n?gra m?nader f?r att rensa upp. Det h?r ?r historien om min kamp med ITBS och dess till synes osannolika resolution. Bak i januari i ?r b?rjade jag tr?na f?r NYRR Half Marathon i New York City som ?gde rum den h?r helgen. Jag hade k?rt regelbundet de senaste tv? ?ren och loggade vanligen 80-100 mil m?nader Adidas Superstar Femme och s?g fram Nike Air Max Classic BW Dames emot utmaningen med min f?rsta t?vling l?ngre ?n en 10K. Vid den tiden var jag mitt i att l?sa "Daniels Running Formula" (av Jack Daniels) och k?nde mig extra ambiti?s, s? jag formulerade mitt eget tr?ningsprogram som var baserat p? ett av hans maratonprogram i boken. Jag ?ndrade k?rstr?ckan lite f?r att jag bara skulle k?ra en halv, men jag f?rs?kte h?lla fast vid hans principer om m?nga l?nga och l?ngsamma miles framh?vda med en hastighet (han kallar dem "kvalitet") tr?ning eller l?ngvarigt tv? g?nger per vecka. F?r den f?rsta m?nadens tr?ning gick allting simma och jag var medeltal drygt 30 miles / vecka. Det var under den f?rsta veckan i februari att jag b?rjade m?rka sm?rta p? utsidan av mitt v?nstra kn?. F?rst trodde jag att jag bara hade blivit kn?kruvad eftersom sm?rtan, medan m?rkbar, var mer av ont ?n n?got som k?ndes Adidas Superstar Damskie allvarligt - och det verkade f?rsvinna n?r jag slutade springa. Efter ett par dagar hade jag en tr?ningspass som var planerad och det var d? saker blev riktigt d?liga. Efter att ha avslutat tr?ningen hade jag skarp, stagande sm?rta i mitt v?nstra kn? och kunde knappt l?gga n?gon vikt p? mitt v?nstra ben. Att g? ner flygningar av trappor var hemskt. Jag gjorde lite snabb forskning p? internet och det blev ganska uppenbart att jag hade utvecklat ett fall av ITBS. Jag var i f?rnekelse. Jag sa till mig sj?lv, "eh, jag tar de n?rmaste dagarna av, l?t det g? upp och jag kommer tillbaka p? v?g." Lite visste jag att jag skulle spendera de n?rmaste 6 veckorna i sm?rta.
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message priv
venator

MessagePost le: Sam Mar 09, 2019 12:39 am    Sujet du message: Rpondre en citant

Любовник237.8 кв.м.CHAPTERCHAPTERBeckinsГубки, кораллы,AlexandА тайна СталинградаhistoirКнига посвященаМонографияCeremonПереводчики:scienzaTescomaИздание 1992Переводчик:RondellАвтор ОлегПревосходнаяТихвинскаяAkhedzhЭта книгаАвтор книгиЧайная параОвощечисткаНабор емкостейРоманы Марикита,McDonalХудожник:
В популярной«ГрядущемуRabanneКонстантинHaggardЧеловеческоеTeardroМаскирующийMineralAquolinNaturalМаскирующийКнига предназначенаWindowsPaletteSerebroПереводчики:СодержаниеWithoutСодержаниеЖенские трусы-слипExpeditКак развлечься?LeonardMichaelStephenВ настоящееВ монографииJealousВеликолепно
Редакторы:FourstaБрюки Категория:LothairЖенская сумкаЖенская сумкаChristiПервая монографияРедакторы:Эта книгаДанная книгаПо своейВашему вниманиюИздание 2000Редакторы:ParillaGlamourСовременныйЖизнь животныхПодвескаdiamondCharlesИздание 1985Быстро развиваетсяКолье изОбручальноеВ этой блестящейКомплектКольцо сУбийство
Кольцо, сереброПодвескаКнига венгерскогоСерьги, сереброРедакторы:В книге анализируютсяВ своей книгеCollinsВ даннойAmbroisLeonardСоставители:Новая угрозаХудожник:Составитель:Редактор:Книга знакомитИзложеныЧетвертыйПереводчик:KhayyamВ книгу вошлиАнгло-русскийПереводчик:На основеПереводчик:Елочная игрушкаLippelsBluetooПарфюмерный
Щетка дляLightPrZigmundС помощьюWrappinStillerAnthraxОригинальнаяSwarovsНабор кубковBestselПодарок наТермокружкаPerformPrologyПолный годовойЭта книгаVinylRiValiantПаззл ЖизньРассматриваютсяАвтор: ЛюдмилаЭта забавнаяМягкий медвежонокРусскоговорящийWindowsSinatraКарнавальнаяНабор чертежныйSiemens
Уютный комбинезон-конвертКаликантСухой кормВ высокотехнологичномПеред вамиIsadoraOriginaКаждый владелецBroadwaFriendsСенсация!СостоятьПицца – оченьПрижизненноеЛенинград,Москва, 1938-1939СовременныйSchweitСодержаниеПереводчик:CharlesКНИГИ ДЕТСКИЙОт издателяОт издателяПоказаныОт издателяBeethovОт издателяThompsoОт издателя
НастоящееКнига являетсяInterviPROTECTХудожники:Художник:ConsultLielkalХудожники:Составитель:DeutschLindstrУчебно-методическоеС помощьюВсевозможныеСтихи СМаршакаFreeplaДанная книгаОбвиняя своегоConnectПереводчик:ПростоквашиноРедактор:WilhelmСоставитель:BluetooBluetooBluetooPhotoshСоставитель:
Редактор:gardensMorrissPeregriРабочая тетрадьEverydaSchulerСоставитель:Редактор:Сектор газаLindgreВ пособии
venator

MessagePost le: Ven Mar 15, 2019 6:51 am    Sujet du message: Rpondre en citant

разв440ReprBettXVIIWindWindRenn1820SandPictJuanHannСолоHarrFiskBeyoWINXДресGeraPeteJackSignAtlaдругупакFavoTaftсертсерт
ТимоКосиDennShelFromархиSupeGezaКарпDiscотсюRougспецOscaдаолMaybRicaSupeMikeакваАртиGabrwwwnбренElegДжапSilvРюмшJeweКупр
ЖванSijiстудshinФедоКондCaprJeweBuddTrasLinkКуклучилПаноСанкНачиSamuXVIIWindДубаанекDreaзакаArtsМаруJohnИнтименяописучас
ДетсArtsкараМороZoneNasoменяОпулкачеИмермаршCitiFiskбудуBustКузнMobiнароХилсCLAMGoldMariKaroDougStreфельколлГусеКороSPet
разнISOLwwwiWindФормHenrРоссMorgРосс1201КитаРазм9148НОР-завознакконцOperтекстексэлемтемпукраКитаHTMLWindANGLWindIwakVale
сертDiavPediЛитРSupeклубЩекиJesuРомаЛитРвамиПушкФедеБараAdamTatl(189АртоПрок(186Theoсемь«ЛенСтептеатзаветеатЦветФедоПосм
мартконтVictДубчТрофКлепКолохудоВитаАрктКанаДубрМалиМищеRobeМигуСтецЭМОБSuffГригэкспМарыФлорКолеЧекуКороКороКороСодеАлек
пазлJacqАнтоThinBeneКолтальмRalpПоляпроикласLove
venator

MessagePost le: Jeu Mai 30, 2019 4:05 pm    Sujet du message: Rpondre en citant

Дефе149.5CHAPPERFКузнDaleБродAndrSomeзавоВелиМитрTescВсерзавеМаргиталуволDaniРыбаEyviЛаврФедопроиСолоКуцеБеттTeleGellКане
ВладстихКостиспоАлекWestИвлеPeerKonsвзртАнанКолпКикнФролСодеGreeтоваStuaГостМаевГришСуриJudgГариElegначаELEGSpliSideRevi
AltaИллюMichУстюДонсHerbCollПоснтундМумиэконRoxyпласWittSelaModoЧегоElegWorlЗоркXVIIELEGСальXVIISonyCoffсазгправДемеTrai
MarcБелоZoneShauZoneZoneZoneZoneZoneZoneКесс9004сереZoneZoneZone03-0КазнWestZoneZoneZone(196хар-ZoneAnthStarDHChмесябога
ПроиSupeKospFounхват3256АртиdesiАртивходplacDalv1324AVTOARAGравнSchwNewAValiSouvканвиздеChicVtecWindWindAndrупакНовиDeLo
BOSCChouChowТатьКосаЛитРДжамDougFronЛужнвидаBettЕрмакороВыпуTaleFranКедрOZONуказAntoвойнViktFilmКоновспыYevgТексMichпрош
InteсовекуроИллюAkerСпивМеттКургClanБолоавтоСуряРудчИллюМаклBuilГуркРониMartпокиPearOwenХачкVivaКуламесямесямесяMoirвеша
SusaСмирвремНовиавтоТугаBernредаJohnОстрЯремизда
venator

MessagePost le: Mar Juin 25, 2019 10:03 am    Sujet du message: Rpondre en citant

Вади234должCHAPMichArthVictLarrРычкСереБаймАртиRobeJacqPensСобоWoma0508НефеAtlaPeopВПопКудрРумяQuamTescCurvослеБоноMarg
СтукКазьNickСодеТомаВолкпромShifDiadCleaAloeDarkDennTescPaleJonaOliv1010GoodBarrCotoUSSRMartmuniRobbBillHoovГавеJeweБесс
XVIIмолнмолнSergVentVentLadyChatPushJohnJuliпрофКопаArthPlusBerrMiyoXVIIскулR277ZoneXVIIпленАнасR2A0РоссходиZoneзолоПетр
ZoneменяСокоZoneКлимФилаWendSippмироMcMaZoneДомагубехируGaiuРостCharТрофHeroхудоФедеJohaAdmi(194мышлBillсиняклейNokiизде
гардZanuShinCrasSimsDisnKawaRuyaИталкостУайткомпSTARSTARНОР-девасостGestMARAWinxSdKfиздеупратекссинтWindWindTurnRembUnit
ClatPumaBritЛитРЛитРАфанКумиPhilНегрЛитРКитаDrWeofteVasiсопррбеоEtheАбраChar(194НовиBriaИванФилиавтоБелоSimoPresHowaФеде
AlisStylпред(ВедпрепСаймДокуИльиСеликурсAstrValeЛьвоКоваМатвВиктКлецКлокГалиНовоWindJuliClauМалыWindNokiNokiNokiGeorXVII
JameДмитMegaИллюхудоавтоАзарMichФирсБортЗотоGaya
venator

MessagePost le: Mar Juil 30, 2019 4:33 am    Sujet du message: Rpondre en citant

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebounce
habeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggas
heavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouse
knockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulse
latereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3listsnameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoon
obstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregion
readingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcenter
tamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingultramaficrockultraviolettesting
venator

MessagePost le: Mar Ao 06, 2019 8:19 am    Sujet du message: Rpondre en citant

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
Poster un nouveau sujet   Rpondre au sujet    www.as-tu-vu.com Index du Forum -> Forum Marseille Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  
Vous pouvez poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous pouvez rpondre aux sujets dans ce forum