Forum sur la provence, l'astrologie et divertissement, forum voyance, webcam, forum télévision sur internet, les web tv, tourisme, cuisine, gastronomie, forum webmaster

FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres 
 S'enregistrerS'enregistrer   ProfilProfil  ConnexionConnexion 
Marseille - Provence - Côte d'Azur - Aix en Provence - Luberon  Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés 
virkningskarakteristika og kn

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.as-tu-vu.com Index du Forum -> Forum Marseille
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

MessagePosté le: Lun Juin 10, 2019 8:28 am    Sujet du message: virkningskarakteristika og kn Répondre en citant

Min ven Nike Air Max Classic BW Femme Mark Cucuzzella gennemf?rer en unders?gelse om Chi Running i forbindelse med Chi Running grundl?gger Danny Dreyer. Jeg havde lejlighed til at m?de Danny p? den seneste l?beskonferencekonference, jeg deltog i Shepherdstown, WV, og var i stand til at deltage i en kort, en times Chi Running workshop med ham. Jeg var imponeret over Dannys t?lmodige og tankev?kkende tilgang til undervisning i l?bende form og fik lejlighed til at snakke med en r?kke Adidas Superstar Donne l?bere, der har haft stor gavn ved at vedtage Chi. Mark spurgte mig, om jeg ville v?re villig til at sende en kort besked, der introducerede og linkede til deres unders?gelse. Hvis du har erfaring med Chi Running, bedes du overveje at udfylde det. Jeg har l?st din blog i omkring 6 m?neder nu og virkelig nyder det . Jeg tog op l?bende efter at have et hjerteanfald p? kun 42 og modtage tre stenter. L?b er en af ??de f? aktiviteter, hvor jeg kan f? min puls p? kort tid. Jeg vidste, at jeg ville g?re dette for resten af ??mit liv og ledte efter en m?de at undg? skade p?. Jeg l?ste Chirunning-boken og Nike Air Max 270 Dames tilpassede den hurtigt. Efter at have l?st din blog og mange andre artikler om at k?re, er jeg ikke sikker p?, at noget nyt til den l?bende verden er adresseret i bogen. Jeg er taknemmelig for at have l?st bogen og skiftet til en Nike Air Max 90 Womens midfoot strejke. Ved at tilf?je "chi" til ordet k?rer, synes Mr. Dreyer at have noget problem at tage ?ren for ?ndringer i l?bende form, der har eksisteret i lang tid. Men han har markedsf?rt Adidas Superstar Femme sig godt og n?et et stort publikum. Han har f?et mig, og jeg er taknemmelig for det. I dag diskuterer Amby Burfoot en ny unders?gelse af et forskergruppe ved University of Massachusetts ledet af biomekaniker Dr. Joseph Hamill (se abstrakt her). Unders?gelsen er et interessant bidrag til vores viden om, hvordan l?besko p?virker den m?de, vi p?virker jorden p?, mens vi l?ber, og tilf?jer til den voksende basis af litteratur, der viser, at l?bende barfod reducerer b?de toppslagskr?fter og belastningshastighed (hvor hurtigt fodens p?virkning jorden) i forhold til at l?be i sko. ?get belastningshastighed er forbundet med skader som stressfrakturer. Hvad Hamill og kolleger gjorde var at tage en Nike Air Vapormax Mujer gruppe p? ti l?bere, der var h?lestregere og f? dem til at l?be over en kraftplade 10 gange i hver af fire fodt?jsforhold. Tre af disse var 4 mm Adidas Superstar Dam drop sko (dvs. 4 mm h?l l?fter i forhold til forfoden), der kun varierede i den samlede tykkelse af mellems?l-polstring (alle havde en tynd yders?l). Med andre ord var skobetingelserne som f?lger med mellems?lpude: 4 mm h?l, 0 mm forfod; 12mm h?l, 8mm forfod; 20mm h?l, 16mm forfod. Den fjerde betingelse var at f? l?berne til at g? barfodet. Ingen af ??disse l?bere synes at have v?ret s?dvanlige minimalistiske eller barfodl?bere, s? unders?gelsen ser i bund og grund p?, hvordan en l?ber plejede at k?re i en typisk moderne sko?ndring, n?r de g?r til en 4 mm drop sko (med varierende mellems?l konfiguration) mod barfodet . Dette er kortsigtet ?jeblikkelig ?ndring, da l?berne ikke k?rte i l?ngere tid for at akklimatisere sig i nogen af ??disse Asics Gel Lyte 3 Femme shod eller unshod betingelser (akklimatisering var kun 5-10 minutter f?r dataindsamling). www.matthieugranier.fr Hvad forfatterne fandt var at p?virkningskarakteristika og kn? / ankelstivhed varierede ikke mellem de 3 shod betingelser. L?berne var alle forblevne h?kstreger i de 3 iterationer af 4 mm drop skoene, selvom detaljer om gangkinematik som stride rate, l?ngde mv ikke blev rapporteret. Men n?r man k?rer barfodet, som formodentlig var en ny opf?rsel for disse l?bere, vedtog de en midfoot / forfodstrejke (jeg var lidt forvirret af, hvordan de definerer midtfod, da de taler om foden i kontakt med midtfoden, hvorefter h?len kommer ned - Jeg har en tendens til at t?nke p? midtfod, der er samtidig kontakt af h?l og bunden af ??den femte metatarsal). Tilknyttet til dette er den kendsgerning, at indvirkningstoppet og belastningshastigheden blev signifikant reduceret, tiden for at n? slagkraften faldt og ankelstivheden steg i www.johanweststeijn.nl barfodetilstanden.
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.as-tu-vu.com Index du Forum -> Forum Marseille Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  
Vous pouvez poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous pouvez répondre aux sujets dans ce forum