|
Forum sur la provence, l'astrologie et divertissement, forum voyance, webcam, forum télévision sur internet, les web tv, tourisme, cuisine, gastronomie, forum webmaster
|
| Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant |
| Auteur |
Message |
Burrito Invité
|
Posté le: Sam Aoû 30, 2025 7:35 pm Sujet du message: Hvilke strategier fungerer best hos GG Bet Norge? |
|
|
Gutta, hvilke strategier funker for dere hos GG Bet Norge?
Noen satser bare pa favoritter, andre tar sjansen pa underdogs. Hvordan gar det som oftest for dere?
Jeg prover forskjellige varianter selv, men vil gjerne hore andres erfaringer. Del gjerne metodene deres, hvor mye satser dere og pa hvem? |
|
|
 |
Daimler Invité
|
Posté le: Lun Sep 01, 2025 1:11 pm Sujet du message: |
|
|
Satser du vanligvis pa favoritter eller pa underdogs? Hvilke strategier fungerer best for deg? Jeg kombinerer oftest ulike alternativer. For a analysere lag og disipliner gar jeg inn pa GGBet Norge https://ggbet-online.co.no .
Pa favoritter satser jeg pa kamputfall i League of Legends, med odds vanligvis 1.6 - 1.8 og innsats 80 - 120 NOK per kamp. Noen ganger satser jeg pa underdogs i Valorant hvis jeg ser tydelig statistisk fordel, odds 2.0 - 2.5, innsats 90 - 110 NOK. |
|
|
 |
Daimler Invité
|
Posté le: Lun Sep 01, 2025 1:12 pm Sujet du message: |
|
|
| Live-betting gjor jeg sjeldent, bare hvis jeg foler at laget er klart sterkere i en runde. Satser dere oftest med risiko, eller foretrekker dere stabile spill? Og hvilke disipliner fungerer best for dere? |
|
|
 |
|
|
Vous pouvez poster de nouveaux sujets dans ce forum Vous pouvez répondre aux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum
|
Menu du site As-tu-vu: As tu vu - Météo - Programme télé - Astrologie - Médium voyance par webcam - Pendule - Horoscope - Annuaire cuisine et ésoterisme - Blog - Blagues - Résolution d'écran - Cours d'anglais - Provence - Cote d'azur - Aix en provence - Camargue - Marseille - Lubéron
Partenaires: Référencement - Did You Mean - Bongag - Ouaj Voyage
|