Labi1995
Inscrit le: 10 Aoû 2018 Messages: 37
|
Posté le: Jeu Sep 13, 2018 7:51 am Sujet du message: maar het kan een |
|
|
De eerste keer dat ik in de EM Road N1 rende, was mijn gevoel dat ik het niet leuk zou vinden. Het voelde heel stevig, bijna hard onder de voeten. Maar bij elke volgende run begon de schoen op me te groeien. Het is zover gekomen dat ik deze schoen echt uit wil trekken voor elke run die ik doe. Ik heb er tot nu toe ongeveer 50 mijl opgelegd, en het is zeker een van die schoenen die een heel andere beoordeling zou hebben gekregen als ik er niet meer dan een paar keer over had gedaan. Ik weet niet of de schoen een beetje kapot is gegaan (misschien heeft de binnenzool?), Of dat ik mijn loop heb aangepast om erin te rennen, maar vloeiend Nike Air Force 1 Mujer is echt het woord dat het beste de rit Nike Air Max 90 Dames Bloemen beschrijft. Ik ben erg onder de indruk. Zoals altijd, Nike Roshe Run Femme ben ik beperkt in mijn vermogen om commentaar te leveren op duurzaamheid, gezien het feit dat ik schoenen doorgaans na 30-50 mijl herzie (het is een afweging om zelf veel schoenen te beoordelen - kan niet heel veel kilometers maken op elke). Je ziet slijtage van de zijhak naar de middenvoet van mijn paar (ik kan waarschijnlijk variabel langs deze regio landen) en onder het midden van de voorvoet. Er zit veel blootliggende middenzool op deze schoen, dus als je de blootgestelde EVA snel slijt, kan dat een punt van zorg zijn. Opmerkingen over duurzaamheid zijn welkom bij mensen met meer kilometers op deze schoenen! De bovenkant van de EM Road N1 is fantastisch. De voorvoet is samengesteld uit een geweven gaas dat er iets aan geeft - ik kan het strekken als ik mijn grote teen omhoog of Nike Air Vapormax Womens naar buiten duw, wat ik altijd leuk vind in een Nike Air Odyssey Dames schoen. Intern is er een voering die super zacht is tegen de huid - zeer comfortabel! De enkelmanchet is goed gevoerd en is gevoerd met een zacht, zacht materiaal. De naad tussen de enkelmanchet en de voorvoet is getapet om wrijving te verminderen, hoewel het lijkt alsof het een beetje aan de kant van de voorvoet afbladdert. Ik vind het concept leuk, maar er is een beter hechtmechanisme nodig. Denk niet dat ik er zonder schoenen in ben gerend, maar zie geen reden waarom ik dat niet kon.
Het bovendeel heeft minimale structurele componenten - stabiliteit wordt alleen geboden door dun gelaste overlays, en de hielkap is veel minder in vergelijking met meer traditionele schoenen - hij strekt zich misschien slechts een paar centimeter boven de zool uit. De pasvorm is perfect op mijn gemiddelde www.luzdevelas.es breedtevoet . Het knuffelt goed door de hiel en Nike Air Max 90 Mujer de middenvoet, en de voorvoet, hoewel niet super breed, is veel accommoderend voor mijn voet. Het elastische bovenmateriaal in de voorvoet helpt zeker. Ik vind dit ongelooflijk comfortabele schoenen. Zoals ik al een paar keer heb genoemd, is deze Pearl Izumi EM Road N1 een ongelooflijk soepele rit, maar het kan een beetje inbreken om een ??gevoel te krijgen. Ik weet niet zeker hoelang mijn langste run er in zit, maar ik zou niet aarzelen om ze te beschouwen voor afstanden zolang als een marathon. Ik heb ze gebruikt voor een verscheidenheid aan trainingen (gemakkelijk rennen naar heuvelherhalingen) en op zowel asfalt- als zandwegen (geen paden). De prestaties waren goed in alle situaties. Ze zijn een redelijk stevige schoen, dus reactievermogen is ook goed genoeg om te racen. Als je op de Nike Air Max Zero Femme markt bent voor een schoen die net iets anders Adidas ZX 700 Femme aanvoelt dan je typische trainer en een ongelofelijk soepel en comfortabel ritje biedt, is de Pearl Izumi EM Road N1 absoluut de moeite van het bekijken waard. |
|