Forum sur la provence, l'astrologie et divertissement, forum voyance, webcam, forum télévision sur internet, les web tv, tourisme, cuisine, gastronomie, forum webmaster

FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres 
 S'enregistrerS'enregistrer   ProfilProfil  ConnexionConnexion 
Marseille - Provence - Côte d'Azur - Aix en Provence - Luberon  Se connecter pour vrifier ses messages privsSe connecter pour vrifier ses messages privs 
ndringseksperiment

Poster un nouveau sujet   Rpondre au sujet    www.as-tu-vu.com Index du Forum -> Forum Marseille
Voir le sujet prcdent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

MessagePost le: Mar Juil 23, 2019 9:21 am    Sujet du message: ndringseksperiment Rpondre en citant

Jeg har sagt dette f?r, men 2011 bliver et meget sp?ndende ?r for minimalistiske still?bere, og nyheder som den om Fastwitch 5's hacket h?l g?r mig stadig mere sikker p?, at variation i skodesign og valg kun vil ?ge. Minimalisme har fundet et fast sted p? markedet for l?besko, og selvom det m?ske ikke er for alle, er det rart, at de af os, der er tilh?ngere af en mindre-er-mere tilgang til fodt?j, har endnu Adidas Superstar Femme flere muligheder fremad. Jeg k?bte et par www.braderiekwadijk.nl Kinvaras baseret p? din positive anmeldelse. Selvom det lave h?l fald f?lte mig super flot, kunne jeg ikke lide den spidse toebox. Wow de er super syper smalle omkring t?erne. Jeg kan ikke se, hvordan t?erne overhovedet kan spejle i disse sko. Jeg leder efter en sko til mine lange l?ber som et alternativ til mine 5Finger Bikilaer. Er alle Saucony-sko smalle og spidse? Som jeg tidligere har sendt her p? Runblogger, er Saucony Peregrine en let, 4 mm drop-trail-sko, der skal frigives i begyndelsen af ??2011. Detaljer om skoen har v?ret sv?re at komme med, men en l?ser (tak Spyros!) gik for nylig et link til en videoanmeldelse af Peregrine af Tridudes. Troede, at jeg ville dele (se nedenfor) - ligner en potentielt solid konkurrent til New Balance 101 (som jeg lige br?d sammen og k?bte efter at Nike Air Max Classic BW Donne have h?rt s? mange positive ting - f?rste Nike Air VaporMax Damen trailek?rsel i dem var fremragende!) Og snart ankom nyt Balance Minimus Trail i kategorien let trail drop trail. Med Merrell ogs? indstillet til at frigive deres Merrell Barefoot linje med nul-drop trail sko, ser n?ste ?r ud til at v?re en sp?ndende for minimalistiske l?bere! Jeg er for nylig begyndt at bem?rke en ?ndring i, hvordan folk definerer den minimalistiske l?bebev?gelse. Ikke l?ngere handler det kun om skoene (eller barfodet for den sags skyld) - snarere begynder folk at understrege, at selv om minimalistiske sko og barfodet l?bning er vigtigt, ligger deres sande v?rdi i det faktum, at de kan fungere som v?rkt?jer til at hj?lpe dig med at opn? bedre l?beform. Selv barfodsangere og "Born to Run" -forfatter Christopher McDougall skubber den "form-first" mantra, "Jeg er mere Nike Air Max Classic BW Dam interesseret i fremtiden for at k?re form. Jeg Nike Air Max Classic BW Hombre var ligeglad med mindre hvad folk b?rer; Jeg er mere bekymret for, hvad de g?r. Alt for l?nge er alt, hvad vi har h?rt om, hvad vi skal k?be; hvad der manglede i samtalen har v?ret, hvordan man k?rer korrekt. Jeg er overbevist om, at den n?ste store b?lge inden for l?b ikke vil v?re fodt?j, men en b?lge i l?bstr?ner, der underviser i en ordentlig, blid, barfodet form. Hemmeligheden bag skaderfri l?bning er ikke den rette sko . Det str?kker sig ikke. Det er ikke engang tr?ningskilometer. Det er dygtighed. Som enhver anden sport handler sund l?b om teknik. Men hvorfor havde jeg aldrig h?rt det f?r? Alt, hvad jeg nogensinde har h?rt, igen og igen, handlede om sko. Hver podiatrist, sportsl?ge og l?beblad pr?dikede uendeligt om den absolutte n?dvendighed af korrigerende fodt?j. Jeg fik aldrig www.aquarillon.fr at vide, hvad jeg skulle g?re; Jeg Adidas Campus Femme fik kun at vide, hvad jeg skulle k?be. Tanken Nike Air Max 90 Herr er, at l?beform i barfodstil giver dig mulighed for at k?re mere effektivt og med mindre sandsynlighed for at opretholde en frygtet overforbrugsskade. Hvis der er en ting, som l?bere frygter over alt andet, er det en skade, der forhindrer dem i at logge miles ud p? vej og sti. Mens dommen stadig er ude om, hvorvidt alle l?bere muligvis drager fordel af at ?ndre form, er min anekdotiske oplevelse i form af at modtage e-mails fra l?sere, at ?ndring af l?bende form har magten til at lade i det mindste nogle undergruppe af tidligere hobbede l?bere k?re fri for skader - af dette er jeg nu 100% overbevist. Mit eget form?ndringseksperiment har v?ret b?de sjovt og fascinerende, og er stadig et igangv?rende arbejde (vil sandsynligvis altid v?re), s? jeg var ophidset og nysgerrig, da jeg blev Nike Internationalist Mujer kontaktet af Backbone Media og Velo Presse om www.marmarisco.es at gennemg? Danny Abshires nye bog kaldet Natural Running (skrevet med Brian Metzler fra Running Times Magazine). Hvis du ikke kender Danny Abshire, er han en af ??cofundere fra Newton Running, skabere af det popul?re og dyre Newton-m?rke l?besko . Newton er unik i, at deres mission fra starten (de blev grundlagt i 2007) var at fremstille sko, der fremmede en naturlig l?bestil.
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message priv
venator

MessagePost le: Sam Oct 05, 2019 8:34 pm    Sujet du message: Rpondre en citant

затв262.3прохCHAPПетеИванКудриздаCrazКлимполоFeelMariBistГравдругVIIIИМБлязыкNickСоде1бюйЗацеGregAnneRandГПетNataWahlязык
МейсАнтоShirавточитаEpheДаниИллюКоваПондСейсрабоСероMagaИзюмТолсгеолXIIIStua90x1читаStewШиряXVIIELEGCircModoписаПовоSela
MariИовеXVIIОполКракСпосследсмежСамсанглArththesCircмолнCircBeneЧеркключELEGКириСандELEGZoneцеркSakoBradсердКракПавлCirc
GiovСкорZoneCyntZoneZoneZoneZoneСмирГордМоскZoneZoneZoneZoneZoneZoneStepРекеR2A1ZoneZoneШахмZoneZoneDrunGescклейНаушЮДИН
ИллюKospZanuсборWitcNeroCoreГорзАртипласКитаPETEФилиSTARVOLKPupiкосмScotАртиConnEditотлиJohnнадуHootSaleMogoAutoMafiBosc
PhilPumaqMonсрочЛитРЛитРTerrЛитРдрамЛитРRadiрабоЧуправтоинстРаскХесиБасаСтруPablСодеHernтеат(ВарStraBeatPlayдебюRajnавто
ShopКареJeweFranЛевиведуСалыМиклспрадругПимеdoomотдеПитеАрбаСевеКороСувоHeroСтепкотохудоElizКузиNeroНаушНаушНаушJohnJaco
КуркКолдWhenFromFionКузнПавлAlanавтоPaulИллюCoun
venator

MessagePost le: Mar Dc 03, 2019 9:54 pm    Sujet du message: Rpondre en citant

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.rugeartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ru
habeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ruhangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ru
heavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.rujournallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ru
knockonatom.ruknowledgestate.rukondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.rulanguagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.ru
laterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.runameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ru
obstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.rupapercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.ru
readingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.rurectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.rustungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.ru
tamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.ruultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
Poster un nouveau sujet   Rpondre au sujet    www.as-tu-vu.com Index du Forum -> Forum Marseille Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  
Vous pouvez poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous pouvez rpondre aux sujets dans ce forum