Forum sur la provence, l'astrologie et divertissement, forum voyance, webcam, forum télévision sur internet, les web tv, tourisme, cuisine, gastronomie, forum webmaster

FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres 
 S'enregistrerS'enregistrer   ProfilProfil  ConnexionConnexion 
Marseille - Provence - Côte d'Azur - Aix en Provence - Luberon  Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés 
We zullen de Hampton Smuttynose

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.as-tu-vu.com Index du Forum -> Forum Marseille
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

MessagePosté le: Ven Aoû 30, 2019 9:03 am    Sujet du message: We zullen de Hampton Smuttynose Répondre en citant

Ik heb nu de Zensah-mouwen gedragen op een Vibram Bikila-run (waarbij ik een 5:52 mijl - bijna mijn persoonlijk beste - knock-out sloeg), een harde Fartlek-run en een 18-mijl lange run in mijn Saucony Kinvara's (mooie schoen van de weg - beoordeling komt binnenkort). Ze blijven comfortabel op de vlucht en hoewel het Adidas Superstar Womens moeilijk te zeggen is, heb ik het gevoel dat ik me wat minder pijnlijk voel in de kuiten als ik erin ren. Vooral mijn benen voelden opmerkelijk goed na mijn 18 Nike Air Vapormax Womens miler vanmiddag - de combinatie Zensah / Kinvara werkte geweldig en het was de beste lange run die ik in een behoorlijk lange tijd heb gehad (tempo was iets minder dan 8:00 mijl). beste onderschrijving die ik voor een product kan geven, is de vraag beantwoorden of ik ze zal blijven gebruiken. Het antwoord daarop is voor mij een volmondig ja. Ik vermoed zelfs dat ik de Zensah-mouwen zal dragen tijdens mijn herfstmarathon (Hampton Smuttynose Rockfest), en ik heb al plannen om een ??tweede paar te kopen (dit keer in rood om mijn vrouw te sussen). Een van de geweldige dingen over de sport van hardlopen is dat ik herhaaldelijk getuige ben van goede mensen die echt verbazingwekkende dingen bereiken. Ik heb op deze blog veel geschreven over de kracht van internet om gelijkgestemde mensen samen te brengen, en dus ontmoette ik vorig Adidas Ultra Boost Womens jaar een man genaamd Andy O'Brien op de dailymile-site voor sociale training. Andy O. was, samen met een kleine groep andere collega-hardlopers (jullie weten allemaal Nike Air Huarache Dames wie je bent!), Een vroege adoptor op dailymile, en sindsdien zijn we lid geworden van het dailymile-team. Andy valt op door zijn wrange, zelfverwijderende gevoel voor humor, zijn kleurrijke kleding en handelsmerk en zijn liefde voor goed bier. Het is gemakkelijk te zeggen dat hij plezier heeft wanneer hij rent, en het wrijft op de rest van ons. Hij is ook behoorlijk handig met Photoshop, tot mijn grote teleurstelling. Hoe dan ook, Andy besloot eerder dit jaar om te trainen voor de Burning River 100 Mile Ultramarathon in NE Ohio. Zijn oorspronkelijke bedoeling was om een ??50 miler te doen, maar niet in staat om er een op het juiste moment op de juiste plaats te vinden, Adidas Ultra Boost Herren koos hij ervoor om de grote sprong naar de 100 te maken (zijn vorige lange race was de 50K HAT-run eerder dit jaar). Andy slaagde erin om 's ochtends vroeg en' Nike Air Vapormax Femme s avonds laat kilometers te maken, terwijl hij de eisen van werk en gezin jongleerde, en gisteren speelde hij de startlijn op de BR100. Ik werd vanmorgen wakker om een ??tweet van mijn buddy Steve Speirs te vinden die zei dat Andy de BR100 had voltooid in een tijd van 26:36:05. Ik ben onder de indruk en ge?nspireerd en wilde even de tijd nemen om Andy te feliciteren met deze geweldige prestatie. Andy, je hebt zeker een biertje verdiend - geniet ervan! Mijn vriend Matt, auteur van het Run Luau Run-blog, heeft zojuist een interessant bericht geplaatst waarin hij de kwestie van de prestaties bespreekt, aangezien deze bijna uitsluitend betrekking heeft op zijn persoonlijke Adidas Campus Damen ervaring met hardlopen in de Vibram Fivefingers-schoenen. Matt is een van de meest ervaren minimalistische hardlopers die ik ken, die meer dan 1000 mijl in Nike Air Max Classic BW Femme Vibrams heeft gelopen en 3 marathons en een overvloed aan kortere races heeft voltooid. We zullen de Hampton Smuttynose Rockfest Marathon in NH samen in oktober uitvoeren, en hij heeft zijn ogen gericht op een BQ-tijd - we lopen een vergelijkbaar marathontempo, dus misschien lopen we gewoon samen op voor een goed stuk van de race. In zijn post maakt Matt de volgende opmerking: "Mensen vragen me constant:" Kun je snel rennen in die dingen? "Ze wijzen op mijn Vibram Bikilas of Treks, niet zeker wat ze ervan moeten maken." of een variant daarop, is een veelgestelde vraag aan diegenen onder ons die zich in het openbaar wagen met de Fivefingers. Ik was ooit omringd door het Nike Air Max 90 Womens hele personeel van een Finish Line-schoenenwinkel in ons plaatselijke winkelcentrum en bezaaid met vragen over de schoenen. Waar Matt zich in zijn functie op Nike Air Max 270 Hombre concentreert, is de kwestie van snelheid - hoewel anekdotisch, vertelt zijn ervaring hem dat hij sneller kan rennen in de Vibrams dan in traditionele schoenen, hoewel hij nog steeds een hielspits is (er zijn uitzonderingen) aan elke regel, en Matt is misschien wel de man om te laten zien dat niet iedereen in deze schoenen naar middenvoet / voorvoet schakelt).
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.as-tu-vu.com Index du Forum -> Forum Marseille Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  
Vous pouvez poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous pouvez répondre aux sujets dans ce forum