Forum sur la provence, l'astrologie et divertissement, forum voyance, webcam, forum télévision sur internet, les web tv, tourisme, cuisine, gastronomie, forum webmaster

FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres 
 S'enregistrerS'enregistrer   ProfilProfil  ConnexionConnexion 
Marseille - Provence - Côte d'Azur - Aix en Provence - Luberon  Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés 
eventuele opmerkingen die Bill

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.as-tu-vu.com Index du Forum -> Forum Marseille
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

MessagePosté le: Lun Sep 02, 2019 7:49 am    Sujet du message: eventuele opmerkingen die Bill Répondre en citant

Ik wilde je naar een bericht leiden dat ik zojuist had Nike Air Max 95 Dam gepubliceerd op de blog 'Other Voices' van de Runner's World, getiteld 'An Evolutionary Runner'. Other Voices is 'een platform waar mensen buiten de Runner's World-familie de kans hebben om over te bloggen, nou, alles waar ze over zouden willen bloggen. "Natuurlijk besloot ik te schrijven over zowel een evolutionair bioloog als een hardloper te zijn. Ik wil Amby Burfoot bedanken voor het suggereren dat ik iets instuur, en ook voor het helpen bij het kiezen en Nike Air Max 95 Femme bewerken van onderwerpen - heel erg bedankt Amby! Ik wil ook Peter Vigneron van Runner's World bedanken voor het accepteren en publiceren van het bericht. Hier is een heel kort fragment: "... hardlopen is een geschenk dat we als soort moeten vieren. Het maakt niet uit wat je op je voeten zet als je op pad of pad bent, het gaat erom dat je daar bent en doet wat de botten en spieren van Nike Air Max Classic BW Dam je benen en voeten hebben ontwikkeld. "Ik heb de afgelopen 3 jaar doorgebracht dag in Boston op een korte vakantie met mijn familie, en verrassend genoeg was het enige dat ik helemaal niet deed, gerund. Deze reis ging over plezier maken met mijn vrouw en kinderen, en het verkennen van een stad die een deel van mijn leven is geweest sinds ik een klein kind was dat juichte op de Red Sox in Fenway. Hoewel ik tijdens deze reis misschien niet de looppaden Nike Air Max 270 Femme langs de Charles heb geraakt, waren er zeker enkele hardloopgerelateerde momenten die het vermelden waard waren. er is geen andere manier om het te zeggen. In het afgelopen anderhalf jaar sinds ik deze blog begon en betrokken raakte bij de lopende gemeenschappen op dailymile en Twitter, heb ik het geluk gehad om een ??aantal echt geweldige mensen van over de hele wereld te ontmoeten. De gemeenschappelijke band die we allemaal delen, is dat we graag rennen. Ik weet niet dat dit uniek is voor hardlopers, maar iets zegt me dat er maar weinig andere sporten zijn die zo'n hechte gemeenschap van beoefenaars hebben die hun best doen om elkaar te ondersteunen en te helpen. Wat moet Nike Air VaporMax Femme dit doen? met mijn reis naar Boston? Nou, een collega-renner die me via deze blog vond en waarmee ik vervolgens vrienden werd op dailymile en Twitter bood Nike Air Max Classic BW Womens aan om mijn familie en ik te ontmoeten en ons in wezen een dag van tevoren rond te leiden in haar deel van de stad. Alett (beter bekend als @petfxr op Twitter) en ik had elkaar nooit persoonlijk ontmoet, maar ik had het gevoel dat ik haar al kende via onze online interacties, en we hadden een leuke middag door de omgeving van Quincy Market en langs de haven te wandelen langs het aquarium. Andere hardlopers die ik ken, hebben vergelijkbare verhalen verteld over runnerly (is dat een woord?) Gastvrijheid, en dit is een goed voorbeeld van hoe het internet heeft gediend om echte relaties in de echte wereld te versterken in plaats van deze te verzwakken. Als je deze blog leest en geen Adidas Superstar Mujer interactie hebt met andere hardlopers op dailymile of Twitter, raad ik je ten zeerste aan - beide zijn fantastische middelen op zoveel manieren. Ik Adidas Ultra Boost Damen heb mijn eerste bezoek aan het beroemde Bill Rodgers Running Center gebracht en was tegelijkertijd onder de indruk en teleurgesteld. Ik was onder de indruk van de collectie schoenen die ze aan de muur hadden, waarvan er veel zijn opgenomen in mijn Guide to Minimalist Running Shoes (ik heb eindelijk persoonlijk het Mizuno Wave Universe en Asics Piranha bekeken - beide zijn belachelijk licht!). Nadat ik de winkel had bezocht, was ik nieuwsgierig, dus ik zocht op Google naar eventuele opmerkingen die Bill Rodgers maakte over het kiezen van schoenen: “Alles is voor mij de pasvorm, het gevoel van de schoen. Voelt u biomechanisch alsof u op blote voeten beweegt? Dat is wat je wil. Er is nu www.philshotton.co.uk een trend voor eenvoudiger schoenen. Ik heb 30 jaar lang gedacht dat ze te veel gimmicks op de hardloopschoenen hadden. Verschillende bedrijven Nike Air Huarache Dames/a> kopi?ren elkaar en proberen elkaar te overtreffen en rollbars en computers toe te voegen aan de schoenen. Het was onnodig en maakte de dingen ingewikkelder dan het zou moeten zijn. ”Mijn teleurstelling in de winkel was te wijten aan alle offici?le Boston Marathon-uitrusting die ze droegen. Ik kan je niet vertellen hoe graag ik een van die blauwe en gele Adidas-shirts of -jassen wilde kopen, maar ik weerstond de drang. Je zult me ??geen Boston Marathon-uitrusting zien sporten tot ik officieel in aanmerking kom, wat waarschijnlijk betekent dat ik buiten moet rennen in plaats van dit bericht te schrijven. Zal het dit najaar gebeuren?
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.as-tu-vu.com Index du Forum -> Forum Marseille Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  
Vous pouvez poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous pouvez répondre aux sujets dans ce forum