Forum sur la provence, l'astrologie et divertissement, forum voyance, webcam, forum télévision sur internet, les web tv, tourisme, cuisine, gastronomie, forum webmaster

FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres 
 S'enregistrerS'enregistrer   ProfilProfil  ConnexionConnexion 
Marseille - Provence - Côte d'Azur - Aix en Provence - Luberon  Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés 
en jeg har brugt

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.as-tu-vu.com Index du Forum -> Forum Marseille
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

MessagePosté le: Ven Oct 25, 2019 7:43 am    Sujet du message: en jeg har brugt Répondre en citant

Videnskabelige artikler fra den prim?re litteratur NFL Jerseys Cyber Monday Deals kan ofte v?re t?rre og virkelig sv?re at l?se, men i sidste ende er de kilden til meget af den information, der g?r i b?ger, der er udgivet til mere generelle publikum. Jeg h?ber at begynde at tilf?je nogle indl?g / podcast-episoder, hvor jeg tager en bestemt tidsskriftartikel relateret til at k?re og fors?ger at destillere den p? en mere generel og tilg?ngelig m?de. Jeg har nogle f? i tankerne allerede, s? regn med at se mindst et par af disse komme ud i de kommende m?neder. N?r jeg f?rst startede denne blog, var den stort set personlig. Jeg talte om min familie, min l?b osv. Jeg ser ud til at v?re v?k fra det lidt i det seneste, og mere af den type Kansas City Chiefs NFL Jerseys materiale vinder op p? Twitter og dailymile Adidas Superstar Dames i disse dage. Jeg vil gerne komme tilbage til at skrive flere personlige indl?g som denne fra tid til anden, og jeg vil meget gerne h?re, om folk kan lide at l?se denne type ting. Fort?l mig! Hvorvidt noget af ovenst?ende sker, vil i vid udstr?kning afh?nge af, hvordan s?vnen skrider frem for min nyf?dte s?n (se min nye Runblogger Podcast-episode for detaljer om babyen!). Jeg har en tendens til at arbejde bedst om natten, men for nylig har jeg tilbragt de fleste af mine aftener med babyen, hvilket betyder, at udstationeringstiden har v?ret mere uforudsigelig, s? jeg forventer fuldt ud, at en grad af opportunisme bliver n?dt til at vedvare, n?r det kommer til denne blog! Nogle gange kan et par enkle billeder og videoer tale bind. Som en del af mit sidste s?t forel?sninger i min Adidas ZX Flux Dames tr?ningsfysiologiklasse dette semester dr?ftede jeg den Nike Air VaporMax Dames aktuelle situation i USA med hensyn til fysisk aktivitet, fedme og forholdet mellem hver af disse og sygdomsudviklinger (jeg fokuserede prim?rt p? hjertesygdomme ). Billedet, som jeg malede for mine studerende, var ikke smukt - se p? nedenst?ende oplysninger, og jeg tror, ??du er enig. Som en person, der l?rer om de positive sundhedsm?ssige fordele ved motion, men som ogs? har set disse fordele fra f?rste h?nd egen krop, disse kort vedr?rer mig meget. Det synes temmelig klart, at de mindst fysisk aktive omr?der i landet ogs? er de mest overv?gtige og mest udsatte for diabetes og d?d af hjertesygdomme. Der er bestemt socio?konomiske faktorer involveret her, som komplicerer ting, men disse data er stadig overbevisende. Det er af denne grund, at jeg opfordrer alle, der l?ser dette til Nike Air Max 90 Womens at v?re en talsmand for motion. S?t et positivt Nike Air Presto Dames eksempel for dine familier, dine naboer og dit samfund ved at blive aktiv - det kommer dig til gode, og det kommer dem til gode. Selvom det er s? lille ting som at sn?re et par sko og k?re ud af d?ren p? en tur, har vi alle evnen til at v?re de positive eksempler, som dette land har brug for. V?r det eksempel. For et par uger siden sendte jeg en slow-motion-video af Ryan Hall fra Boston Marathon i 2010, som blev taget af et par af mine studerende (tak Erin og Daniella!). De satte kursen ned til Newton p? Marathon mandag for at se og filme dele af l?bet, og det viser sig, at det lykkedes dem at fange en forbl?ffende slow-motion-video af cirka de f?rste 1000 l?bere, der passerede i n?rheden af ??maratonens Nike Air Max 90 Dames Blauw 17 mil. Nedenfor er et klip, der viser langsom bev?gelsesvideo af de f?rste seks m?nd, der passerede ved det sted, hvor de var stationeret. Nike Air Max 90 Damen Videoen blev filmet med 300 billeder pr. Sekund med et Casio Exilim EX-F1 digitalt kamera (du kan l?se min oversigt over Casio EX-F1 her, hvis du er interesseret i teknologien), s? dette er sandt i h?j hastighed video.Nu h?vder jeg ikke, at jeg er ekspert i at k?re biomekanik, men jeg har brugt utallige timer i de sidste par m?neder p? at analysere slowmotion-video af fodspor (over 1500 af dem!) til et projekt, jeg har arbejdet med med nogle af mine bachelorstuderende. Som du kan se med disse videoer, selv ved 300 fps kan det til tider v?re sv?rt at klassificere meget kantlinjede sager, og det med et almindeligt kamera ved 30 fps ville v?re n?sten umuligt - det er derfor, jeg t?ver med at Nike Air Max 90 Damen Schwarz stole p? mange af videoerne af eliter, som jeg ser, er placeret p? websteder som YouTube.
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.as-tu-vu.com Index du Forum -> Forum Marseille Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  
Vous pouvez poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous pouvez répondre aux sujets dans ce forum