Forum sur la provence, l'astrologie et divertissement, forum voyance, webcam, forum télévision sur internet, les web tv, tourisme, cuisine, gastronomie, forum webmaster

FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres 
 S'enregistrerS'enregistrer   ProfilProfil  ConnexionConnexion 
Marseille - Provence - Côte d'Azur - Aix en Provence - Luberon  Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés 
beetje ongemakkelijk om te zitten

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.as-tu-vu.com Index du Forum -> Forum Marseille
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
Banning

MessagePosté le: Lun Jan 13, 2020 9:43 am    Sujet du message: beetje ongemakkelijk om te zitten Répondre en citant

Ik vond ze super schattig en ik vond het cool om een ??merk te beoordelen dat vrij nieuw was voor de VS (ze zijn voor altijd in Australi? geweest).

Destijds dacht ik gewoon dat het schattige kleren waren.

Afgelopen augustus ging ik naar een persontbijt waar mevrouw Lorna Jane Clarkson zelf sprak - heel openhartig over de voor- en nadelen van het opbouwen van een zeer succesvol bedrijf. Ze kon die authenticiteit niet vervalsen als ze het probeerde, en ik voelde me zo Nike Air Zoom Pegasus 31 Dames ge?nspireerd om mijn dromen na te jagen met dezelfde stoute overgave.

Ik was toen op zoek naar een baan en ik besloot dat ik echt gepassioneerd was door gezondheid en fitness, en het gebruik van sociale media als een platform om mensen te bereiken, en ik begon de focus van mijn zoektocht naar banen te verkleinen.

Een lange manier van zeggen - deze kleine Australische dame heeft me echt ge?nspireerd. En ze maakt schattige kleding.

Ze stuurden me wat kleren om uit te proberen, en ik ben hier om enkele van mijn favorieten met je te delen.

Op 53-jarige leeftijd vertrok ons ??jongste kind naar de universiteit, waardoor de dagelijkse routine van het moederen werd verstoord en grote tijdvakken werden geopend die moesten worden ingevuld. Wie ben ik, zo niet een wedstrijdloper, een dochter of een moeder? Gelukkig kunnen mijn man en ik Adidas Stan Smith Damen genieten van de tijd samen buitenshuis en weer contact maken op een meer intiem niveau, nu de Nike Air Pegasus 83 Womens stress van het opvoeden van drie jonge kinderen achter ons ligt. Ik hou van mijn werk als schooladviseur en word elke dag uitgedaagd om een ??nuttige luisteraar te zijn voor mijn studenten en collega's. En ik koester ook de tijd die ik heb doorgebracht met mijn collega 'Dirty Mothers' - een East Coast-versie van Trail Sisters die we een paar jaar geleden hebben gemaakt. Elke Dag van de Arbeid plannen we een meerdaags avontuur op de Appalachian Trail en brengen we trail-tijd door met het delen van verhalen over ons leven als moeders, vrouwen, partners en vrienden. In 2015 kwamen we Heather "Anish" Anderson tegen toen ze op weg was naar haar zelfondersteunde FKT en boden haar de broodnodige trailmagie aan; in 2016 sprongen we met Karl Adidas Yeezy Boost 350 Damen Meltzer en zijn bemanning in de buurt van Knop van McAfee slechts twee weken voordat hij zijn ondersteunde Adidas Zx 700 Damen FKT instelde. Ge?nspireerd door deze ongelooflijke atleten en de kostbare tijd die we samen in de bergen hebben doorgebracht, verlaten we het DM-weekend verfrist en klaar om onze eigen persoonlijke uitdagingen aan te gaan - of het nu onze kinderen helpt om door het drama van de middelbare school te navigeren, onze echtgenoten of andere familieleden door gezondheid te ondersteunen problemen, of herstellen van een seizoensgebonden blessure - gewoon luisteren en volledig aanwezig zijn voor elkaar, is de schoonheid van onze tijd samen.

Ik hou van de tank omdat het een beetje loszit en ik een beetje een buik heb. Het heeft ook een schattige split in de rug.

De sportbeha is geweldig. Er is een van hun beha's die ik heel graag draag om alleen maar rond te hangen, de Pammy, dus dit was mijn eerste "echte" LJ sportbeha. De enige klacht Nike Air Max 90 Womens die ik heb (dat is gemakkelijk op te lossen) is de opvulling. Lieve Jezus, ik heb het gevoel dat ik neppe borsten heb als ik de sportbeha's aantrek en vergeet de padding te verwijderen.

De Run Short is een vrij korte short. Het is geweldig om te rennen, maar ik voel me een beetje ongemakkelijk om te zitten. Toch waren ze prima tijdens dit hete weekend in Boston. EN Katy rende achter me aan en vertelde me dat mijn kont er goed uitzag. Dat was alles wat ik echt nodig had om te horen. Ze hebben beide twee voorzakken en een zak met rits aan de achterkant. Winnen.
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    www.as-tu-vu.com Index du Forum -> Forum Marseille Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  
Vous pouvez poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous pouvez répondre aux sujets dans ce forum